Ragge´s Smashfest Intressekoll - Uddevalla, Sweden; August 12, 2011

Subscribe to this topic.

Topic

Page: 1 · 3 4 5 6 7 · 15 20
6:47 AM Oct 3 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me
ccst helped a member with a problem.ccst keeps people entertained by hosting fun events.ccst won a Screenshot of the Week Contest!ccst contributed to the Stadium community.

Alltså Marcus_; kan du citera mig var jag exakt skrev att han skulle följa USAs regler eller att jag "försöker utnyttja amerikans ban av mk för att få honom bannad i ragges turnering när den blir av." Spotta inte ur dig en massa skit och var försiktig med att misstolka... Jag ger dig en andrachans att bevisa mig motsatsen (mha. citering denna gång). Please. >_>
6:48 AM Oct 3 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me
ccst helped a member with a problem.ccst keeps people entertained by hosting fun events.ccst won a Screenshot of the Week Contest!ccst contributed to the Stadium community.

Anyway: Broken kan defineras på två olika sätt enligt en spelforskare jag snackat med (vilket jag hela tiden har vetat ändå, just saying):

1) Förstör spelet och gör karaktären i princip oslagbar (typ Ivan Ooze)
2) Kan ej countras (en counter är när en karaktär har övertag, dvs. räknas inte t.ex. Diddy Kong som en counter då han har 50:50 på hans bästa bana vilket är 50:50 på Meta Knights sämsta bana (LoL)).

Också det SMASHKNG sade. Word till honom.
6:51 AM Oct 3 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me

Jag menar egentligen: Meta Knights "sämsta" bana.

Och ja, Meta Knight är mer broken än OP, och det står jag för. About time att han blir bannad. Finally.
8:17 AM Oct 3 2011 2011
Nintendo player

ja ccst, det går inte att citera nu när det är överskrivet med en trippelpost från dig men att du direkt ser att han blir valbart bannad i usa och kanada och sedan kommer du med tendenser att banna honom

svar: kan inte citera efter att posten föörsvunnit.

ccst: "Också det SMASHKNG sade. Word till honom."

SMASHKNG: "MK är inte "broken"
8:31 AM Oct 3 2011 2011
Super_Wario
World Record Holder
Super_Wario contributed to the Stadium community.Super_Wario holds or held a world record score in one of Smash's Stadium modes.

Hello guys! Har inte mkt fritid eftersom jag pendlar till jobb och spelar fotboll 5 dagar i veckan!

För det första chilla lite när ni argumenterar! Jag läser ALLT ni skriver! Om vissa inte sköter sig så är dom faktiskt inte välkomna att delta! Därmed inte sagt att någon passerat gränsen...ännu.

Mina regler är inte bestämda ännu med tanke på att det är mycket kvar att fixa med turren!

Det jag behöver veta av er är hur mycket ni är beredda att lägga ner som betalning för att turneringen skall kunna bli av! Det kommer inte bli gratis för mig och jag har ingen extra buffert ifall jag skulle gå med minus så det finns inte mer på kartan!

Hoppas ni lirar och har det gött :) och p.s tare lugnt med alla avancerade smågrejor! Det löser sig senare men är inget vi ska haka upp oss på nu!

//Ragge
9:29 AM Oct 3 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me

Alltså LoL Marcus_, bättre att jag spenderar tiden på någonting bättre. Att du först inte kunde citera mig fastän du kan klicka på Smashsymbolen här till höger, för att sedan tro att jag "wordade" honom för att han sade att Meta Knight "inte är broken". Seriously, lägg av. Hellre slutar jag spela Smash än att erkänna att MK inte är broken (läs definitionen för "broken"). Menar inget illa mot dig som person, utan snarare det du skriver om mig. Menar inte att skita ner tråden Super_Wario, men ibland måste man få argumentera för sin sak. Kthxbye. ([OO]
10:05 AM Oct 3 2011 2011
Nintendo player

Nu lägger vi ner snacket ccst
11:36 AM Oct 3 2011 2011
xzx
Picture Perfect
xzx won a Screenshot of the Week Contest!xzx contributed to the Stadium community.

Ca 75% utav rösterna tyckte att MK skulle bannas, varav många tycker att han är broken. Och det är sant det ccst säger angående definitionen av "broken". Broken har två olika innebörder, den ena är "oslagbar", medan den andra är "går ej att countra". Se skillnaden.
Det finns massor av bevis på att MK ska bannas, även om man nu inte tycker att han är "broken". Majoriteten vill ha honom bannad. Men självklart är det upp till varje TO att avgöra om han ska bannas eller ej. På min och ccsts turnering som vi ska ha nu i vinter så har vi beslutat att MK inte ska bannas, men att vi ska banna hans tre bästa banor. Men nog om detta.

Men Ragge, ta det lugnt med turneringen, vi orkar vänta. Ingen idé att stressa ner man inte har tid.
1:39 PM Oct 3 2011 2011
Schwa

Will this have a stream?
8:30 AM Oct 4 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me

Marcus_; låter bra.

xxz; precis.

Schwa; don't think so.
8:30 AM Oct 4 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me

* xzx (typo)
8:36 AM Oct 4 2011 2011
Schwa

ok,

xzx vs ccst grand finals
5:03 PM Oct 6 2011 2011
JerkPhil

Nonono. Grand finals will be

Jerk vs Jerk
4:11 PM Oct 7 2011 2011
Nintendo player

v vilket betyder att Jerk når Final från winner ELLER loser brackets, det är endast då jerk kan möta någon eller att någon kan möta jerk :)
8:50 PM Oct 7 2011 2011
JerkPhil

Precis! Jag ska attenda turren med två namn på var sin sida bracketen. På så sätt så kommer jag möta migsjälv i winners och i grand ^^
5:47 AM Oct 8 2011 2011
xzx
Picture Perfect
xzx won a Screenshot of the Week Contest!xzx contributed to the Stadium community.

xD!!

Undrar fortfarande dock om det kommer bli teams, och om det kommer att finnas prispengar,
2:33 PM Oct 8 2011 2011
JerkPhil

... eller om turren blir av överhuvudtaget...?
3:42 PM Oct 8 2011 2011
Nintendo player

"... eller om turren blir av överhuvudtaget...?"

Den frågan kommer alltid när en sak tar lång tid. Hoppas ör er som ska dit att den blir av dock = )
7:00 PM Oct 8 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me

I'm so disappointed that Pargol's not going to attend this.

Skulle vara kul att möta andra än min bror, så skulle vi snälla kunna få vara på var sin sida av bracketen? Vi möter annars alltid varandra tidigt eller kör över huvud taget hela tiden. Hade varit kul med variation.
8:57 PM Oct 8 2011 2011
xzx
Picture Perfect

Samma sak gäller Haze och Izaw. Tycker att man skall seeda vart man kommer ifrån istället, så att man inte behöver möta personer man redan kör mot hela tiden.

Men jag tänker iaf vänta tills den här turren blir av. Ragge har inte så mycket fritid, men det behöver inte betyda att han har dissat turren. Den som har tålamod har allt.
Page: 1 · 3 4 5 6 7 · 15 20

Quick Jump
rss