Ragge´s Smashfest Intressekoll - Uddevalla, Sweden; August 12, 2011

Subscribe to this topic.

Topic

Page: 1 2 3 4 5 · 11 20
Posted at 5:33 AM on Aug 02, 2011
Super_Wario
World Record Holder
Ragge´s Smashfest Intressekoll
Ragge´s Smashfest Intressekoll
Uddevalla, Sweden
November 1 – 30, 2011
Tjena! Det verkar som om lite svenskar är sugna på offline brawl icon_wink

Jag bor i Uddevalla (en timme från Göteborg) och har hållit i några små turneringar men det verkar som det finns mer folk som vill vara med!
Har kikat på lite möjligheter att hyra nåt place i Uddevalla och ta in några tv och Wii och det finns det. Kruxet är bara att det kostar...men om alla lägger en "venue fee" alltså en inträdesavgift för att komma in på området så kommer detta förmodligen gå runt icon_smile

Detta är alltså inte något spikat datum utan bara en intressekoll så jag vet om folk är sugna och om jag kan gå runt ekonomiskt! Så för tusan skriv vem du är och vilka du möjligen kan ta med dig icon_smile skit i om du är bra eller ej det är bara kul om så många som möjligt skulle dyka upp så man kan samla lite svenska smashers! icon_biggrin

Hoppas så många som möjligt är intresserade icon_smile ha en skön höst!

/Ragge

EDIT: Tanken är att turneringsmatcherna skall sparas med hjälp av Replay-Hacks, reglerna är in progress! icon_smile Om någon åker väldigt långt så kan man be någon som bor här att bli housad lr liknande!!! Hade vart najs o spela mer än en dag oxå icon_biggrin

http://www.youtube.com/watch?v=IiDQsbiQShA

Intresserade:

Super_Wario (kommer)

JenkaMan (kommer)

Mr.B

Douglase

lazer

Ealover

z0diiac

mASKO (no aib)

Pattethebeast

Leo (no aib)

Amandazm

Erre

Stark (no aib)

Urban (no aib)

chris_wonderful

Wallestrom

xzx

ccst

_Izaw_

Woxen

Jerkphil + ev. friend(s)

Hudet

Clefable

Smasher89

MASSOR MER!
Rules
In progress
2:15 PM Aug 30 2011 2011
SMASHKNG
Addicted to Wifi

Jag är intresserad.
3:40 PM Aug 30 2011 2011
Super_Wario
World Record Holder
Super_Wario holds or held a world record score in one of Brawl's Stadium modes.Super_Wario regularly contributes to the All is Brawl Stadium community.

xzx: du har full koll på alla intresserade antar jag? :)

Gött o höra Smashking!
1:52 AM Aug 31 2011 2011
xzx
Picture Perfect
xzx won a Screenshot of the Week Contest!xzx regularly contributes to the All is Brawl Stadium community.

Men! Vad hände med alla shout outs?! =O Och jag hoppas jag vet vilka som är intresserade också, S_W. Men wut, kommentarerna försvann? =(
1:56 AM Aug 31 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me
ccst helped an All is Brawl member with a problem.ccst keeps people entertained by hosting fun events.ccst won a Screenshot of the Week Contest!ccst regularly contributes to the All is Brawl Stadium community.

Vilka regler gäller? =/
7:07 AM Aug 31 2011 2011
xzx
Picture Perfect
xzx won a Screenshot of the Week Contest!xzx regularly contributes to the All is Brawl Stadium community.

Kommer nåt att streamas? Blir det prispengar? =P Och jag vill fortafarnde veta vad finnländarna skrev! XD
8:00 AM Aug 31 2011 2011
Schwa

We just wrote that the Somos will win this tournament.
10:08 AM Aug 31 2011 2011
Jebu
Videographer

I said that im cheering for xzx! :)
2:38 PM Aug 31 2011 2011
Super_Wario
World Record Holder
Super_Wario holds or held a world record score in one of Brawl's Stadium modes.Super_Wario regularly contributes to the All is Brawl Stadium community.

xzx: Ja kika i listan ovanför så kan du ju säga själv om du sett alla spela :) Ja dom försvann med magi kanske hehe ;) Det blev för många onödiga shoutouts så man kunde inte se mitt svar underst! Man prioriterar bort mindre viktiga inlägg :)

ccst: Varför "=/"? Vi kör som vanligt ju, 99Stock med 1 min time limit, items på very high och alla karaktärer utom MK är bannade!
Nej men skämt åsido så är inte reglerna bestämda än :) ja ska prata ihop mig med min kompanjon (JenkaMan) och så ska vi sätta oss ned o disskutera detta när vi är lediga från jobb och annat :)

xzx igen: För tidigt att säga! Ja prispengar är mkt möjligt :)
5:25 AM Sep 1 2011 2011
xzx
Picture Perfect

Okay, thanks guys! =)

Super_Wario: Okej, jag ser fram emot turren så himla hårt! xP Jag kan inte sluta tänka på den! Men man kan väl sova i lokalen då? (Jag har många frågor, förlåt.)
5:55 AM Sep 1 2011 2011
Super_Wario
World Record Holder

xzx: hehe det är bra grabben det är ju bara kul :) alltså lokalen är tillräckligt stor för att vi skulle kunna sova i den men sen har jag inte fått klartecken om det går bra än! Hur som helst så ska de gå o fixa att ni sover någonstans i staden :) flera av grabbarna har lägenheter! Du får ställa hur många vettiga frågor som helst, men eftersom allt inte är spikat än så kan jag kanske inte svara på alla bara :)

Hoppas ni haft en skön sommar folks!
8:17 AM Sep 1 2011 2011
xzx
Picture Perfect

Tacks! =P
8:50 AM Sep 1 2011 2011
ccst
Somebody's Watching Me
ccst helped an All is Brawl member with a problem.ccst keeps people entertained by hosting fun events.ccst won a Screenshot of the Week Contest!ccst regularly contributes to the All is Brawl Stadium community.

Ragge: "Varför "=/""? Eftersom jag ville se reglerna! =P
Bra initiativ annars. =)
6:11 AM Sep 5 2011 2011
xzx
Picture Perfect

Ragge, detta är bara ett förslag, men helt ärligt så tycker jag att du ska ha turren i slutet utav denna månaden/i början på nästa månad. Då hinner folk planera m.m. När det står "8 - 30 September" så kanske folk inte vet när turren är, och skiter i den då de planerar annat. =P Bara ett förslag! =) Jag kan ju ha fel också! xD
6:47 AM Sep 5 2011 2011
Nintendo player

Det står "8-30 September" för att turneringen inte ska försvinna ut turnerings sidorna, Ragge kommer med datum när han får veta tiderna han jobbar, visst har det tagit tid men ibland gör saker det.

Och är det några nyheter så skriver han dom

Jenkaman har HBC så turrematcherna går förmodligen på hans Wii så matcherna blir sparade via replay hacks (Om jag inte minns helt fel)
7:01 AM Sep 5 2011 2011
Hippieslayer

Detta är intressant, undrar liksom xzx lite över boende, skulla man kunna slagga i eventuell lokal? Det skulle ju spara en del pengar :P Kanske skulle kunna få med min brorsa oxå isf.
7:13 AM Sep 5 2011 2011
Nintendo player

Hippieslayer: "Detta är intressant, undrar liksom xzx lite över boende, skulla man kunna slagga i eventuell lokal? Det skulle ju spara en del pengar :P Kanske skulle kunna få med min brorsa oxå isf."

Ragge: "alltså lokalen är tillräckligt stor för att vi skulle kunna sova i den men sen har jag inte fått klartecken om det går bra än! Hur som helst så ska de gå o fixa att ni sover någonstans i staden :) flera av grabbarna har lägenheter!"
11:18 AM Sep 5 2011 2011
xzx
Picture Perfect

Marcus_: Jo, jag vet det, men det är inte bara sitt personliga schema som man ska passa, det är också sina pengar. Vi säger att den här turren kostar sammanlagt ungefär 1000kr för en person att delta i (resor, kostnader m.m.) så kanske den personen hellre vill göra nåt annat med dem då datumet inte är fastspikat än. Jag går i trean i gymnasiet nu och jag hoppas verkligen inte att jag är upptagen/inte har pengar när turneringan är. då trean är mycket tidskrävande och kan kosta en del. Men som sagt, man får vänta och se! Känn ingen press, Ragge, för det är inte det jag menar! Jag vill ha något att hypa över! =) Jag ska göra allt för att delta i turren.
2:20 PM Sep 5 2011 2011
KyleTheWarioBikeMaster
Friendly

good luck xzx
11:02 AM Sep 6 2011 2011
xzx
Picture Perfect

Well thanks Kylegas! =O
12:05 PM Sep 6 2011 2011
Hippieslayer

Om det hela blir av, borde iallafall jag och min yngre bror kunna komma, stor fördel som sagt om man slipper vandrarhem/hotell för då blir det ju mkt billigare. Btw hellre än att ha något att se fram emot skulle jag vilja ha ett trevligt minne om brawl turnering som faktiskt blev av :P Därmed vill jag dock inte lägga någon onödig press på Ragge, hoppas det fixar sig med lokalen!
Page: 1 2 3 4 5 · 11 20

Quick Jump
rss