|
Ecchi: Trevligt att få träffa dig, det var kul att lira och du kör dina karaktärer smart. Satsa också på Ike, den kommer bli något speciellt. Dina spikes too good! Tack för hjälpen med Wii:t och jag ser framemot att få träffa dig igen! =)
Pargol: Roligt att få träffa dig igen och som vanligt har vi alltid roliga games! Dock borde du inte spela så aggro mot just Dedede IMO, då jag vet att du kan bättre! Din Wario och Ganondorf är grymma regardless! Har en fråga till dig: Om du fick köra en tredje karaktär i Brawl, vilken karaktär skulle det då vara? Tack också för att även du hjälpte till med stuff. =)
JerkPhil: Jag ska vara ärlig och uppriktig mot dig: Jag tyckte att du var skitjobbig i början med allt brawlhateande, men blev genast mycket trevligare once man lärde känna dig mer. Roliga games i Brawl, mer intense i Melee! Jag uppskattade diskussionerna vi hade om religion och evolution etc, men jag vill bara säga att jag inte hade diskuterat det med dig om det hade varit mer folk från SFS, så om vi skulle träffas på... säg en Meleeturnering, och du skulle vilja diskutera det där med mig, så kommer i alla fall jag inte ta diskussionen vid det tillfället. Tack för all hjälp och jag ser framemot att få träffa dig nästa gång! =)
JAN: Hann inte att lära känna dig och tyvärr körde vi inte ett enda game. Next time!
SMASHKNG: Awesome games, önskade dock att vi kunde spela fler friendlies samt MMs! Din Ike är helt sjuk! Stanna längre nästa gång you promise? D=
NikkiLife: Du såg mycket äldre ut än vad du faktiskt var (ta det som en komplimang)! Kul att få lära känna dig, och det är jätteawesome att du kör med Wiiremote + Nunchuck! Tyvärr körde vi inte mycket singles men det var ändå roliga matcher vi körde! Vi måste träffas igen vid nästa tillfälle! =D
Sh*t!: Alltså vi hade för himla kul! Älskade våra flummatcher och din humor! xD
Tack för all hjälp även efter stängningen, det uppskattades rejält! Vi bara måste träffas oftare, orkar inte vänta till nästa turre! Vi körde roliga missions där i slutet! =P
Nakiwarai: Kul att få träffa dig för andra gången, du är en sådan härlig person! Tyvärr att du (eller ni) inte stannade längre, för jag körde inte en enda match mot varken dig eller JAN. Jag menar detta när jag skriver detta, du är JÄTTEAWESOME! ^^
Tonsana: Även fast vi aldrig körde seriösa singles-matcher så var det ändå kul att få spela mot dig. Melee sent på natten tillsammans med xzx och JerkPhil var den bästa inledningen man kunde få! Ser framemot att få träffa dig igen! x)
Sedan angående lokalen så hade jag gärna önskat att en del av er kunde slänga skräp och hålla det snyggt omkring er. För det var inte så kul att få slänga andras skräp och städa efter er andra (nämner inga namn) när man lika gärna kunde spelat... Tack till er alla ändå; detta var verkligen nice och jag kommer minnas detta i resten av mitt liv!! <3
|