Puff Up Offline Tournament - Jonkoping, Sweden; January 4 – 7, 2012

Subscribe to this topic.

Topic

Page: 1 8 · 15 16 17 18 19 ·
4:14 PM Jan 5 2012 2012
SMASHKNG
Addicted to Wifi

GGs till alla som jag spelade mot. Somo ni är båda riktigt utmanande för mig eftersom ni är så bra på detta spel! Jag kan förstå varför ni båda kom top 2 i singles.
6:32 AM Jan 6 2012 2012
wowiz

Nikki, jag hann inte säga hejdå till dig... >:
7:46 AM Jan 7 2012 2012
Paul96

Good job xzx!
4:49 PM Jan 7 2012 2012
JerkPhil

Random seed for the lose :P

2-0 mot Nikki
1-2 mot ccst
0-2 mot Tonsana

Med riktiga seeds så skulle jag kommit minst femma ^^

Tack för träffen. Ni får gärna arrangera något liknande igen, så dyker jag nog upp :)

Ganska fail av mig att MMa SK när jag itne har spelat en brawlmatch på hela dagen. Jag lovar att jag skulle ha gjort mycket bättre ifrån mig annars. Bra spelat iallafall!
5:09 PM Jan 7 2012 2012
Ecchi
Spread the Love

20kr är no big deal var ju mest för kuls skull :)
6:22 PM Jan 7 2012 2012
JerkPhil

Jadå. 20kr är bara en symbolisk summa :)
8:41 AM Jan 8 2012 2012
Woxen
Veteran

Kommer på neste svenske turnering dere hoster, bare si i fra.
11:28 AM Jan 8 2012 2012
Tonsana

När kommer matcher upp på Youtube?
Förövrigt skön träff men roligt folk. Seedingen blev lite misslyckad men annars bra :)
4:47 AM Jan 9 2012 2012
Ecchi
Spread the Love

Ska se om jag kan skicka matcherna till någon som har ett capture card.
6:16 AM Jan 9 2012 2012
Nakiwarai

Vill bara tacka för en väldigt trevlig turnering, ggs alla jag spelade mot! Lite synd att det blev så kort för mig den här gången bara och att människor inte dök upp. På nästa turnering ska jag försöka vara där hela tiden. Lägg gärna upp datum på ny turnering så fort ni bestämt er för att hosta något, så kan folk kan planera i förväg! M.v.h. Naki
4:29 PM Jan 9 2012 2012
xzx
Picture Perfect
xzx won a Screenshot of the Week Contest!xzx contributed to the Stadium community.

Tack så jättemycket för allt! Tack för att ni kom! =) Ska lägga upp saker snart.
9:38 AM Jan 10 2012 2012
ccst
Somebody's Watching Me
ccst helped a member with a problem.ccst keeps people entertained by hosting fun events.ccst won a Screenshot of the Week Contest!ccst contributed to the Stadium community.

Jo jag håller med att seedingen blev lite misslyckad och crap men det var ändå en bland de första turneringarna vi varit på, så det var lite svårt att seeda utöver location. Men till nästa gång blir det nog bättre, och jag hoppas att fler vill hosta turneringar här i Sverige! För oss är det nog enough fram till sommaren pga. skola, men efteråt kanske (och då kommer Meta Knight vara bannad, kan jag säga redan nu). Tack för all hjälp och att ni kom, det var otroligt roligt att få träffa er alla! Tråkigt dock att det var så många uppskrivna för att sedan "bara" vara runt 15 at best. Oh well lite shoutouts kommer senare... =P
10:13 AM Jan 10 2012 2012
ccst
Somebody's Watching Me
ccst helped a member with a problem.ccst keeps people entertained by hosting fun events.ccst won a Screenshot of the Week Contest!ccst contributed to the Stadium community.

Ecchi: Trevligt att få träffa dig, det var kul att lira och du kör dina karaktärer smart. Satsa också på Ike, den kommer bli något speciellt. Dina spikes too good! Tack för hjälpen med Wii:t och jag ser framemot att få träffa dig igen! =)

Pargol: Roligt att få träffa dig igen och som vanligt har vi alltid roliga games! Dock borde du inte spela så aggro mot just Dedede IMO, då jag vet att du kan bättre! Din Wario och Ganondorf är grymma regardless! Har en fråga till dig: Om du fick köra en tredje karaktär i Brawl, vilken karaktär skulle det då vara? Tack också för att även du hjälpte till med stuff. =)

JerkPhil: Jag ska vara ärlig och uppriktig mot dig: Jag tyckte att du var skitjobbig i början med allt brawlhateande, men blev genast mycket trevligare once man lärde känna dig mer. Roliga games i Brawl, mer intense i Melee! Jag uppskattade diskussionerna vi hade om religion och evolution etc, men jag vill bara säga att jag inte hade diskuterat det med dig om det hade varit mer folk från SFS, så om vi skulle träffas på... säg en Meleeturnering, och du skulle vilja diskutera det där med mig, så kommer i alla fall jag inte ta diskussionen vid det tillfället. Tack för all hjälp och jag ser framemot att få träffa dig nästa gång! =)

JAN: Hann inte att lära känna dig och tyvärr körde vi inte ett enda game. Next time!

SMASHKNG: Awesome games, önskade dock att vi kunde spela fler friendlies samt MMs! Din Ike är helt sjuk! Stanna längre nästa gång you promise? D=

NikkiLife: Du såg mycket äldre ut än vad du faktiskt var (ta det som en komplimang)! Kul att få lära känna dig, och det är jätteawesome att du kör med Wiiremote + Nunchuck! Tyvärr körde vi inte mycket singles men det var ändå roliga matcher vi körde! Vi måste träffas igen vid nästa tillfälle! =D

Sh*t!: Alltså vi hade för himla kul! Älskade våra flummatcher och din humor! xD
Tack för all hjälp även efter stängningen, det uppskattades rejält! Vi bara måste träffas oftare, orkar inte vänta till nästa turre! Vi körde roliga missions där i slutet! =P

Nakiwarai: Kul att få träffa dig för andra gången, du är en sådan härlig person! Tyvärr att du (eller ni) inte stannade längre, för jag körde inte en enda match mot varken dig eller JAN. Jag menar detta när jag skriver detta, du är JÄTTEAWESOME! ^^

Tonsana: Även fast vi aldrig körde seriösa singles-matcher så var det ändå kul att få spela mot dig. Melee sent på natten tillsammans med xzx och JerkPhil var den bästa inledningen man kunde få! Ser framemot att få träffa dig igen! x)

Sedan angående lokalen så hade jag gärna önskat att en del av er kunde slänga skräp och hålla det snyggt omkring er. För det var inte så kul att få slänga andras skräp och städa efter er andra (nämner inga namn) när man lika gärna kunde spelat... Tack till er alla ändå; detta var verkligen nice och jag kommer minnas detta i resten av mitt liv!! <3
12:35 PM Jan 10 2012 2012
Pargol

ccst: Tack detsamma. OK, jag ska tänka på det. Tack. Jag vet inte riktigt... Kanske Snake eller Marth. Var så god. :)
2:16 PM Jan 10 2012 2012
Hudet
Tons of Damage

Good to hear that you've had a great time. Would you guys mind posting bracket results?
11:31 AM Jan 11 2012 2012
xzx
Picture Perfect
xzx won a Screenshot of the Week Contest!xzx contributed to the Stadium community.

@Hudet: I don't have an internet at home (writing this in school) but as soon as we get ours back from our big brother I will! =)

(Inte för att vara "dum" nu, men SFS trodde aldrig att turneringen skulle lyckas...)

Detta måste vi bara göra om!! =)
11:54 AM Jan 11 2012 2012
Schwa

Full results?
11:56 AM Jan 11 2012 2012
Schwa

BTW I'd really want to come to a tournament in Sweden sometime in the future, I bet some guys in our scene think so too. Good luck with building your scene!
12:10 PM Jan 11 2012 2012
Schwa

Also LMAO at JerkPhil not winning even though he claims to be better than Skinutski.
1:34 PM Jan 11 2012 2012
JerkPhil

Schwa: I've never said I'm better than Skinutski... :)
I blame the seeding for my bad results. I played even with ccst in brackets and Tonsa is better than I am. As I beat Pargol pretty convincingly in our moneymatch, I'm sure I was one of the top 5 in the tournament, even though results says otherwise.

ccst: Jag har hatat brawl sen jag började spela melee seriöst. Melee är helt enkelt så bra så att brawl är ett riktigt skitspel i jämförelse :)

SK och Ecchi: Nästa gång vi spelar seriösa matcher (moneymatch/tourny) så kommer jag se till att jag har spelat brawl någon gång tidigare på dagen. :) Jag är rätt salty pga mina förluster ;)

Jag måste faktiskt erkänna att denna turren fick mig att återfå ett intresse för brawl. Eftersom jag inte har spelat mot någon på min egna nivå (eller högre), så var det kul att se att jag fortfarande kunde spela spelet alls! :D
Jag ser fram emot att träffa och spela med er alla igen!
Page: 1 8 · 15 16 17 18 19 ·

Quick Jump
rss