First Ever Allisbrawl T-Shirt, Sales Live!

Subscribe to this topic.

Topic

Page: 1 · 2 3 4 5 6 7
#61
11:24 AM Jul 29 2008 2008
PeachyAenne
Jack of All Trades
Joined: Mar 2008
PeachyAenne mashes potatos like no other.PeachyAenne is connected in the Six Degrees of Smash web.PeachyAenne made significant contributions to all areas of the website!PeachyAenne did something funny.PeachyAenne has referred new users to the site.PeachyAenne wrote a blog entry that was featured on the site!

Quote (originally posted by JuniorMints):
small isnt small enough? =P




Lol, it's a matter of it being fitted for a woman's body, not for it being not small enough. XD

Pit is my shotalicious angel, oh yeh! <3
#62
11:29 AM Jul 29 2008 2008
JoeR
Wordsmith
Joined: Mar 2008
JoeR rooted for the $208,097,414 New York Yankees 2009 championship team.JoeR wrote a blog entry that was featured on the site!JoeR impressed a staff member by doing something smart.

what about those people that won a free allisbrawl t-shirts those many long days ago? i will buy one eventually if it don't work out of course icon_smile
#63
12:17 PM Jul 29 2008 2008
The Stig
Ho Ho Ho
Joined: Mar 2008
The Stig is connected in the Six Degrees of Smash web.

i like sidefx's shirt the best. i'd wear it
#64
3:00 PM Jul 29 2008 2008
Atticus
Spread the Love
Joined: Mar 2007
Atticus has provided valuable testing services for the website.Atticus is connected in the Six Degrees of Smash web.Atticus did something funny.Atticus impressed a staff member by doing something smart.Atticus has referred new users to the site.Atticus has an eye for classic game sprites and a head for modern gaming's legacy.

I had a dream last night where I got my t-shirt TODAY and I was SUPER excited. Needless to say I woke up to some pretty heavy disappointment.
#65
3:18 PM Jul 29 2008 2008
JuniorMints
Veteran
Joined: Mar 2008
JuniorMints is connected in the Six Degrees of Smash web.JuniorMints impressed a staff member by doing something smart.JuniorMints has referred new users to the site.

Quote (originally posted by PeachyAenne):
Lol, it's a matter of it being fitted for a woman's body, not for it being not small enough. XD
LOL OHHHHHH

Brawl+ Supporter, I love them both. But I love Brawl+ More!
#66
3:28 PM Jul 29 2008 2008
Zori
Downtilt Spammer
Joined: Mar 2008
Zori has provided valuable testing services for the website.Zori caught a bunch of bad guys on the Ladder!Zori rooted for the $208,097,414 New York Yankees 2009 championship team.Zori is connected in the Six Degrees of Smash web.Zori did something funny.Zori impressed a staff member by doing something smart.Zori helped a member with a problem.Zori has referred new users to the site.Zori wrote an exemplary guide.Zori won a Signature of the Week contest!

Quote (originally posted by brdy):
I had a dream last night where I got my t-shirt TODAY and I was SUPER excited. Needless to say I woke up to some pretty heavy disappointment.


I had a dream about brdy.....wait what?

#67
3:50 PM Jul 29 2008 2008
brother
Host
Joined: Mar 2008
brother wrote an exemplary guide.brother did something funny.brother impressed a staff member by doing something smart.brother contributed to the Stadium community.

I just ordered mine :3
Fweeee.
#68
3:55 PM Jul 29 2008 2008
Rikuna
Joined: Apr 2008

Once I get my money on my credit card on August 8th, I'll definitely buy two for my sister and I. Very nice design and darker than black <3 XD
#69
4:01 PM Jul 29 2008 2008
H2tM.Darc
Counterpicking Homo
Joined: Mar 2007
H2tM.Darc is connected in the Six Degrees of Smash web.

Grudges are funny.
#70
4:06 PM Jul 29 2008 2008
Noxity
Tank
Joined: May 2008

OMG I FORGOT TO SAY WUT SIZE
Last edited by Noxity, 4:14 PM on Jul 29, 2008
#71
4:15 PM Jul 29 2008 2008
Noxity
Tank
Joined: May 2008

I am hoping the generic size is Medium. >_>

http:://lucora.deviantart.com ~
#72
4:19 PM Jul 29 2008 2008
Jac
Joined: Mar 2008
Jac did something funny.

Quote (originally posted by RoK the Reaper):
Yup, I don't like SideFX but his is better. Milktea's wasn't even second best, it's a piece of **** and I ain't gonna buy it for one. Probably a bias contest and chosen by the crooked moderators. :O Ugly *** shirt.




Wtf is up with this guy?! And to everyone else who doesn't like the design shouldn't say anything bad just cause you don't like it. Its not like you're forced to buy a shirt. Anyways I think Milktea's shirt design is pretty dope! I want to buy a shirt icon_smile


#73
4:30 PM Jul 29 2008 2008
H2tM.Darc
Counterpicking Homo
Joined: Mar 2007
H2tM.Darc is connected in the Six Degrees of Smash web.

Look at the badge under his join date, Jac
Last edited by H2tM.Darc, 4:31 PM on Jul 29, 2008
#74
4:34 PM Jul 29 2008 2008
Jac
Joined: Mar 2008
Jac did something funny.

Haha I noticed dude, he's a troll icon_razz


Last edited by Jac, 4:35 PM on Jul 29, 2008
#75
4:36 PM Jul 29 2008 2008
Atticus
Spread the Love
Joined: Mar 2007
Atticus has provided valuable testing services for the website.Atticus is connected in the Six Degrees of Smash web.Atticus did something funny.Atticus impressed a staff member by doing something smart.Atticus has referred new users to the site.Atticus has an eye for classic game sprites and a head for modern gaming's legacy.

Quote (originally posted by RoK the Reaper):
Yup, I don't like SideFX but his is better. Milktea's wasn't even second best, it's a piece of **** and I ain't gonna buy it for one. Probably a bias contest and chosen by the crooked moderators. :O Ugly *** shirt.

Anyone else read this and lol?
As it's been said plenty of times, SideFX is an awesome guy but his design isn't very smash-related and could be more costly than another, simpler design. I really like Milktea's. icon_smile
#76
5:51 PM Jul 29 2008 2008
BostonBrawler
Architect
Joined: May 2008

NO luigi? Or DK? No bueno....
#77
5:54 PM Jul 29 2008 2008
JuniorMints
Veteran
Joined: Mar 2008
JuniorMints is connected in the Six Degrees of Smash web.JuniorMints impressed a staff member by doing something smart.JuniorMints has referred new users to the site.

Im taking pics once i get it. Model status.






*paid for by AiB for Brock Obama 08 "Making a change, everywhere."

Brawl+ Supporter, I love them both. But I love Brawl+ More!
#78
7:05 PM Jul 29 2008 2008
Atticus
Spread the Love
Joined: Mar 2007
Atticus has provided valuable testing services for the website.Atticus is connected in the Six Degrees of Smash web.Atticus did something funny.Atticus impressed a staff member by doing something smart.Atticus has referred new users to the site.Atticus has an eye for classic game sprites and a head for modern gaming's legacy.

^my pics will be better
#79
7:24 PM Jul 29 2008 2008
Riki-Oh
Joined: Jul 2008
Riki-Oh is connected in the Six Degrees of Smash web.

I like Milktea's design the best. Sidefx's is cool but has nothing to do with Brawl lol
#80
8:35 PM Jul 29 2008 2008
YuiMK
Spread the Love
Joined: Jun 2008

This T-Shirt thing is gonna have at least 100 comments by the end of the day.
Page: 1 · 2 3 4 5 6 7
 
Quick Jump
rss